Bibliotheeek - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Thirza Veldhuizen - WaarBenJij.nu Bibliotheeek - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Thirza Veldhuizen - WaarBenJij.nu

Bibliotheeek

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Thirza

27 Januari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Ik zit nu in de plaatselijke bibliotheek te soggen dus ach, waarom niet even een update plaatsen?

De week begon nogal stressvol, toen ik maandag mijn portomonee kwijt was. Ik had m nog gebruikt toen ik in de bus stapte op weg naar huis vanaf het centrum, maar toen ik savonds weer richting het centrum wilde gaan, was hij weg. Ik doorzocht mijn hele tas, checkte m op eventuele dubbele bodems, maar geen spoor van mijn portomonee.. Toch mocht dit de pret niet drukken, ik had nog geld in mijn andere portomonee en ik pakte mijn paspoort en ging de deur uit. Onderweg belde ik papa op, die niet heeel erg suprised was over het feit dat ik iets kwijt was. Ik liep de bus in en voor de zekerheid checkte ik de plaats waar ik die middag gezeten had. Daar trof ik niet mijn portomonee aan, maar een mobiele telefoon!

Goed, aan dit spannende verhaal komt abrupt een eind aangezien ik de telefoon heb teruggegeven aan de eigenaar en mijn portomonee midden in de nacht terugvond (onder mijn bed?).

De volgende dag was ik helaas te moe om naar school te gaan (oh oh oh), maar ben s'middags wel voor de 2e keer naar Avatar gegaan, met als gevolg dat ik in slaap ben gevallen tijdens de 3uur durende film. Ik heb die 6 pond er dus wel dubbeldwars uitgehaald.

Nou dat was mijn update, ik hoop dat ik jullie weer erg heb vermaakt, mijn tijd zit erop en ik ga nog maar even verder lezen in mijn Engelse boek. xxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 27 Januari 2010 - 21:26

Raul:

Hoorde net in het ziekenhuis van m'n moeder het verhaal van je portomonnee, die inmiddels een hele zeg maar handtas was geworden. (je weet hoe dat gaat hè?)
    Maar het stopte bij het vinden van de mobiel.
    Jammer dat je de apotheose er wel snel hebt ingegooid, qua verhaal bedoel ik.
    Maar goed, ik moet nog een wintersportvakantie boeken dus wat dat betreft wel handig.
    Soggen?
    Avatar wel in 3D? Dat hebben we hier hè? Denk het niet voor 6 quid (schrijf je dat zo? Heet toch zo?)
    Oeps, m'n reactie wordt langer dan jouw stuk.......hahaha.......ook een beetje schrijfneigingen.....was ooit nog eens soort van journalist..
    Sterkte met de avonden!

• 28 Januari 2010 - 10:54

Ria:

Lieve Thirz,

Wat ben je toch een droeve dwarrel, gelukkig heb je je portemonnee weer gevonden.
    Als je neus niet vast zat had je die misschien ook verloren.
    Hoe is het weer nu? Hier blijft het maar sneeuwen en dooien een rommeltje hoor.
    Veel liefs Ria.

• 29 Januari 2010 - 12:55

Tante Kee (kay):

ha, die Tirs! Leuk te lezen en te horen, via je mams dat alles goed gaat daro! Hjalmar net je foto laten zien die hij met zeer veel interesse bekeek ;) Axel vindt je een mega-stoere meid met ballen dat je dit engelse avontuur hebt durven aangaan. Dus ook in Amersfoort zijn we trots op je! Zondag met z'n allen je mams&broertje verhuisd; je komt strax in 'n heel gezellig huis terug, meissie..en al is jouw kamer niet zo heel groot, 't is wel gezellig en er staat een kledingkast en een bed in(erg belangrijk!). Doe voorzichtig there on the other side! kusKa

• 31 Januari 2010 - 17:27

Marion:

Lieve Thirz,

Je moeder, Milan en de katten zijn over. We hebben met zijn allen flink de schouders er onder gezet. Het is een licht en gezellig huis geworden. Ik heb de verhuizing met mijn camera vastgelegd. Ik kan je wat foto's toesturen maar dan heb ik wel je email adres nodig. Keep up the good work and be good.
    Liefs,
    Marion

• 01 Februari 2010 - 10:16

Petra:

Eindelijk kan ik je laatste 2 verhalen lezen want we hebben nog steeds geen internet thuis! What the fuck is soggen?Volgens mij hebben we hier een generatiekloof gezien Raouls reactie ook hierover.Was fijn je stem weer even gehoord te hebben. We hebben de verhuizing overleefd, we hebben je hulp gemist hoor! Mis je, liefs mama