snel dan - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Thirza Veldhuizen - WaarBenJij.nu snel dan - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Thirza Veldhuizen - WaarBenJij.nu

snel dan

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Thirza

03 Februari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Het is eigenlijk veel te laat om nu nog een blog te schrijven, maar ik zal toch even snel wat van me laten horen. Het is de laatste dagen erg druk geweest, waardoor ik even geen tijd heb om uitgebreide verhalen te plaatsen. Speciaal voor mama en Raul: SOG is de afkorting voor Studie Ontwijkend Gedrag, het werkwoord is dus soggen.

Oja bij toeval kwam ik erachter dat er een park naast me huis ligt, dus tegenwoordig loop ik ook hard haha. Soms dan. Met dank aan de tip van Raul!

Ik heb nu dus afternoon-class, maar ik heb toch nog niet besloten of ik er blij mee ben. Het is erg fijn dat ik nu op een normale tijd kan opstaan, maar ik heb dus tot half 6 school, waar ik echt helemaal gek van word. Het is ook vreemd dat ik nu in het donker naar huis ga, ipv in het donker naar school. Nouja nu kan ik tenminste wel zonder problemen uit doordeweeks, dat is wel fijn.

Zaterdag gingen we Amy ophalen bij haar horror-gastgezin. Roger had er al heel veel zin in. Hij vroeg mij een paar dagen vantevoren of ik mee wilde gaan om haar op te halen rond een uur of half 11. Dat klonk wel prima dus ik zei ja. Vervolgens zei hij 2 dagen vantevoren dat we er tussen 10 en half 11 zouden zijn. Nouja zo verschoof het steeds een beetje en uiteindelijk arriveerden we om 9uur bij het huis in de "Discovery Lane". Roger was erg bang dat de gastmoeder Amy uit het huis had gegooid en dat Amy nu in de sneeuw zat.

Zondag zijn Amy en ik naar de supermarkt gegaan en daar hebben we een karretje vol gegooid met allemaal soorten broodjes en chocola, nu maken we elke avond onze lunch zodat we niet het smerige schoolvoedsel naar binnen hoeven te werken.

Dit was mijn snelle update en papa ik ga jou morgen terugmailen want ik ga nu slapen!

  • 06 Februari 2010 - 09:01

    Oma:

    Sorry schat..
    Je hebt lang niets van me gehoord.Maar ik ben wel blij dat jij je updates blijft schrijven, Want je weet ik blijf graag op de hoogte hoe het met je gaat.Ik geniet er van ze te lezen en ben heel blij dat het zo goed met je gaat. Zoals je weet ligt opa in het ziekenhuis. Het gaat aardig goed met hem. Gelukkig wordt ik iedere middag gebracht en 's avonds weer opgehaald.
    Zodat ik lang bij hem kan blijven.
    Lieverd ik heb al een keer geprobeerd je te bellen. Dit weekend ga ik het weer ptoberen. Liefs en dikke kus van Oma

  • 08 Februari 2010 - 15:49

    Petra:

    Bedankt voor de uitleg van soggen tirs, hoop dat je je daar niet al te vaak mee bezig houdt!
    Leuke foto's met nieuwe gezichten! Jij hebt nog steeds hetzelfde gezicht dus het zal wel meevallen met het naar huis rollen.Hoop dat je het leuk hebt met Amy! Bel je snel. Liefs mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Cambridge

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2010

Counting the days?

20 Februari 2010

Alweer een week verder

12 Februari 2010

jaaa

10 Februari 2010

Money is useless; water the new currency in Haiti

03 Februari 2010

snel dan
Thirza

Actief sinds 04 Jan. 2010
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 48329

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Stage in Sevilla!

20 Februari 2013 - 11 Augustus 2013

Studeren in Peru!

10 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

North-Peru and Ecuador backpack

14 Juli 2011 - 05 Augustus 2011

Rondreis door Thailand

03 Januari 2010 - 07 Maart 2010

Cambridge

Landen bezocht: